The Next Planet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email


Tanker om racerne og evnerne.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Tanker om racerne og evnerne. Empty Tanker om racerne og evnerne.

Indlæg af Medusa Tirs Jul 07, 2015 11:13 am

Her er min tanke om racerne.

Alle racerne på siden skal være opstået fra mennesker(dog er der en undtagelse, men den kommer senere)
jeg havde personligt tænkt med ca 7 racer eller lign.
at det er menneskeracen selv, som har udviklet sig i forskellige genre, hvor racerne er opstået hver især fra deres inviduelle redningsrumskibet. 7 store rumskibe, som blev bygget, for at transportere mennesker væk fra jorden, hvis der ville ske en stor krise(hvilket der gjorde)
Hvor de 7 store rumskibe med mindst 1 mio mennesker på(ja de var mega store), som så fløj ud i rummet i hver sin retning for at hurtigst muligt finde en planet, som kunne supporte deres indbyggere, og hvor planen var, at så snart en havde fundet en planet med gode nok levekår, så skulle de andre også flyve derhen. Men i stedet valgte alle undtagen en at lede efter deres egen planeter(så vi har en planet med to hovedsageligt to menneskeracer).

så mange mange år senere har menneskerne udviklet sig og pga den store episode på planeten jorden. (menneskerne havde fundet ud af at høste det der vitallus(koncentrat af komis energi), og til sidst havde de høstet så meget at jordens indhold af vitallus, at det resterende indhold var blevet så udstabil at det sprang i luften og udsendte sin energi overalt, som menneskene blev påvirket af og var en del af at menneskerne udviklede sig hurtigere)

så jeg tænker på, at vi skal lave helt nye originale racer, som godt må minde lidt af de klassiske, men ellers skal de være originale ^^

dog skal der være en ekstra race, som er en alienrace gemt i menneskeforklæder, som har et formål (jeg har ike besluttet mig endnu, om det er fordi de vil stoppe menneske i at jagte efter mere vitallus, eller om de selv vil finde ud af, hvordan menneskene gør det og selv gøre brug af det, eller bare observere mennesker og gøre sig klar på den menneskelige racer, hvordan de fungerer og om de er potentielle fjender ellre venner.
Eller måske en blanding af det hele, måske kommer den alien race fra forskellige grupper i den alienrace, som har forskellige formål.)

Evnerne
jeg har tænkt på et nyt system med evnerne og det.
Jeg har tænkt på, at hver menneskerace har mulighed for nogle evner inden for en bestemt type, hvor brugerne skal så vælge en af de mulige evner for den pågældende race
f.eks. en menneskerace baseret på elementer. Jamen så kan de kun vælge et element evne. Eller en race baseret på psyken, jamen så kan de selv vælge om det skal være illusioner, tankeoverførelse, tankelæsning eller lign.

Og så ude over det, så vælger de en class.

Således har vi kontrol med at det ikke bliver for OP osv, og fordi det giver racerne deres særlige karaktertræk ude over udseende og andre bi raceevner.

Jeg havde dog tænkt på, at der skulle være en menneskerace, som angiveligt DNA-mæssigt er mest menneskelig, mest ren. De har dog den mulighed at have en selvvalgt evne inden for alle genre. (således kan folk have mulighed for at have noget, som de selv nøjagtig vil have) dog kræver denne evne tilladelse! ^^

Jeg ved ikke, hvad i synes om dette?
Fordi så giver det også mere mening, at da selvom en person har en evne, så kan personen da sagtens ved siden af have trænet en class. ^^
Mama Admin
Mama Admin
Medusa
Medusa

Outgame titel : Mama Admin
Antal indlæg : 110
Bedømmelse: : 0
Oprettet: : 04/07/15
Race : bwar!
Racelig Specialevne. : prutte?
Selvvalgt Class. : allmighty skrælle-kartoffel-class
Bosted : somewhere I guess....

Tilbage til toppen Go down

Tanker om racerne og evnerne. Empty Sv: Tanker om racerne og evnerne.

Indlæg af Makuro Tirs Jul 07, 2015 12:35 pm

Jeg kan godt lide evne ideen angående racerne ^^ det lyder ret cool!

er der mulighed for selv at bygge rumskibe og så udforske rummet ude for de her store rumskibe? eller er man lige som tvunget fast på og mellem de her (6?) planeter som skibene finder? ^^
It admin
It admin
Makuro
Makuro

Outgame titel : IT admin
Antal indlæg : 21
Bedømmelse: : 4
Oprettet: : 04/07/15
Race : Unknown
Racelig Specialevne. : Unknown
Selvvalgt Class. : Unknown
Bosted : Unknown

Tilbage til toppen Go down

Tanker om racerne og evnerne. Empty Sv: Tanker om racerne og evnerne.

Indlæg af Medusa Tirs Jul 07, 2015 12:45 pm

Nej nu er det som sagt langt tid efter at man har fundet det planeter, så kan man sagtens have et lille rumskib eller større afhængigt af dine pengemuligheder eller bare tage en af de jævnlige transport "rumskibsbusser" imellem planeterne.
Så du har fri mulighed for at rejse imellem planeterne og evt udforske rummet og nye steder Razz
Mama Admin
Mama Admin
Medusa
Medusa

Outgame titel : Mama Admin
Antal indlæg : 110
Bedømmelse: : 0
Oprettet: : 04/07/15
Race : bwar!
Racelig Specialevne. : prutte?
Selvvalgt Class. : allmighty skrælle-kartoffel-class
Bosted : somewhere I guess....

Tilbage til toppen Go down

Tanker om racerne og evnerne. Empty Sv: Tanker om racerne og evnerne.

Indlæg af Makuro Tirs Jul 07, 2015 12:49 pm

Godt Very Happy for rumudforskning er nemlig mega cool Very Happy
It admin
It admin
Makuro
Makuro

Outgame titel : IT admin
Antal indlæg : 21
Bedømmelse: : 4
Oprettet: : 04/07/15
Race : Unknown
Racelig Specialevne. : Unknown
Selvvalgt Class. : Unknown
Bosted : Unknown

Tilbage til toppen Go down

Tanker om racerne og evnerne. Empty Sv: Tanker om racerne og evnerne.

Indlæg af Medusa Tirs Jul 07, 2015 1:07 pm

jepsen Razz
Mama Admin
Mama Admin
Medusa
Medusa

Outgame titel : Mama Admin
Antal indlæg : 110
Bedømmelse: : 0
Oprettet: : 04/07/15
Race : bwar!
Racelig Specialevne. : prutte?
Selvvalgt Class. : allmighty skrælle-kartoffel-class
Bosted : somewhere I guess....

Tilbage til toppen Go down

Tanker om racerne og evnerne. Empty Sv: Tanker om racerne og evnerne.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen


Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum